zaterdag 1 september 2012

Grappige teksten


Een aantal korte leuke teksten en grappen.

*Mijn vrouw zegt altijd: 'Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Laat het duidelijk zijn dat mijn vrouw nooit pijn heeft gehad!

*Ze zeggen dat slapen goed is voor je hersenen, waarom laat school ons dan niet even uitslapen?

*Mijn vrouw maakte me wakker in het midden van de nacht en vroeg: Vind je me aantrekkelijk? Ik zei: Weet ik niet, doe het licht eens aan?

*'Waarom ben je te laat?' 'Ik moest nog een smoes verzinnen, meneer.'

*Beste wiskunde, los je eigen problemen op, ik heb er zelf genoeg!

*Dat moment waarop ik iemands bilspleet zie en zo ben van: "Gast, ben je voor bouwvakker aan het soliciteren ofzo?!"

*Serveerster: "Hallo, wilt u een tafel?" Dom blondje: "Wacht... is dit een meubelzaak...?"

*"Schrijf het huiswerk NU op in je agenda anders heb je het morgen niet" * volgende dag * "hadden we huiswerk?"

*Fuck me if im wrong, but i think you want to have sex with me!

*School is net een vuilnisbelt.... Ieder uur een andere zak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten