zondag 2 september 2012

Grappige teksten


Een aantal korte leuke teksten en grappen.

*Mijn oma vroeg bij iedere bruiloft wanneer ik nu eindelijk aan de beurt was, tot ik hetzelfde ging doen bij begrafenissen!

*Als ik de grens passeer naar Belgie, stijgt het gemiddeld IQ per persoon in beide landen.

*winnen: dat vieren we met bier! verliezen: verdriet wegdrinken met bier

*Weet je waarom sommige vrouwen een zwart randje om hun lippenstift heen hebben? Dan hebben ze de zwarte band in pijpen.

*Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren en wordt nat zonder dat het regent!

*Een soldaat tegen de kolonel: "Ik wil generaal worden!" Kolonel: "Ben je gek?!" Soldaat: "Moet dat?"

*zondag is egt zoon kutdag, hele dag niets te doen, en maar denken: morgen weer school

*Mijn baas wil geloof ik samen met mij op vakantie! Hij zei tegen mij: 'Als je zo door gaat gaan we naar de Filistijnen!'

*Soms heb ik goede tijden en soms slechte tijden, maar ik ben altijd onderweg naar morgen!

*Ik denk dat de enigste reden dat daklozen zo arm zijn, is omdat ze altijd vragen om kleingeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten