zaterdag 22 september 2012

Column

Bleek ik me gisteren niet met mijn wietpas te kunnen legitimeren op het stembureau.
Met die pas mag je wel gevaarlijke drugs kopen, maar er geen democratisch recht mee uitoefenen.
Vervolgens liet ik mijn paspoort zien maar tot 12 september 2007 geldig te zijn.
Gelukkig was mijn rijbewijs wel jáááren goed. Dus ik was net niet ontstemd.
Geen idee habben wat te gaan stemmen, is tot daaraan toe, maar geen ID om te stemmen is pas echt erg.
Kunnen we gedurende de formatie en de daaropvolgende kabinetsperiode niet elke dag peilingen hebben?
Anders val je ineens in zo'n zwart gat als het om rood maken ven een wit rondje gaat.
Zonder dollen, kan er de volgende keer nou eindelijk weer eens per computer worden gestemd?
Of komt 2013 te vroeg?

bron: merijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten