zaterdag 5 mei 2012

Grappen 5 mei 2012

Een aantal korte leuke teksten en grappen.

*hij: Ik wil alles met je delen. zij: mooi dan beginnen we met je bankrekening!

*Hoe heet een vagina in het duits? Zwei flappen die zusammen klappen und nach dem piemel happen.

*Ik haat je niet... laat ik het zo zeggen, als we op een boot zaten & we zonken & er waren 2 reddingsvesten, zou ik ze beide gebruiken!

*Jongens zijn net vrachtwagens: als je niet oppast lig je er zo onder!

*Ober: ''En mevrouw, hoe vond u uw biefstuk?'' Vrouw: ''Per toeval, toen ik de aardappelen opzij schoof!''

*In België zijn vorige week 4 agenten om het leven gekomen, 2 bij een overval en 2 bij de reconstructie!

*Kan je ook iets wat anderen niet kunnen? ...'Ja, ik kan m'n eigen handschrift lezen!'

*Een Belg heeft een elektrisch vliegtuig uitgevonden. Het werkt echt fantastisch, alleen het verlengsnoer is nog niet lang genoeg!

*"Ik was niet zo zat..." "Gast, je gooide je rekenmachine tegen de muur en riep JIJ VIEZE NERD, IK WEET DAT JE ERIN ZIT!

*Ik probeer het juiste moment te vinden om mijn huisdieren te vertellen dat ze zijn geadopteerd, dit wordt moeilijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten