woensdag 12 september 2012

Dierentuinen


De laatste jaren heb ik in België, Nederland en de grensstreek van Duitsland een groot aantal dierentuinen bezocht. Van deze bezoeken zullen er verslagen komen hier op newscollector1.blogspot  Deze zullen in de komende maanden verschijnen. Daarbij is het wel of niet hebben van een dierentuinvergunning voor mijn geen afwegpunt.
De top 10 van in mijn ogen de beste dierentuinen die ik heb bezocht
ZOOM Erlebniswelt
Aquazoo Leerdam
Vogelpark Heiligenkirchen
ZooParc Overloon
Reptielenhuis de Aarde, Breda
Zoo Duisburg
Burgers Zoo, Arnhem
Aquazoo Friesland, Leeuwarden
Zoo Köln
ZieZoo Volkel

De top 10 van de in mijn ogen slechtste dierentuinen die ik heb bezocht
Diergaarde Blijdorp, Rotterdam
Papegaaienpark, Veldhoven
Fazanterie de Rooie Hoeve, Heeswijk-Dinther
Uilen- en dierenparkDe Paay, Beesd
Gaiazoo, Kerkrade
Aquariumgrot Valkenburg
Tiergarten Kleve
Dierenpark De Oliemolen, Tilburg
Artisklas, Haarlem
Olmense Zoo, Balen

Deze lijsten kunnen wijzigen in de toekomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten