zaterdag 1 september 2012

Grappige teksten


Een aantal korte leuke teksten en grappen.

*''Ik kon kiezen tussen een goed geheugen of een lange lul.'' ''En wat koos je?'' ''Dat kan ik me niet meer herinneren...''

*Twitter: Jeeej een volger!! Het echte leven: Gast, wie is die enge man die me al 15 min aan het volgen is...

*Ik vraag af hoe mensen zullen reageren als ik met mijn hengeltje Sea World in loop...

*Een agent is zijn portomonee kwijt en zegt tegen de gevangenen: WIE HEM HEEFT VLIEGT ERUIT!

*Hoe eet een Duitser mosselen? Hij klopt hard op de schelp en brult: Aufmachen!

*waarom komen homo's uit de kast? je ziet er geen flikker

*Vrouwen hebben maar één rol, een deegrol

*Slet: Ik ga naar school voor jongens. Nerd: Ik ga om te leren. Ik: Ik ga omdat een of andere idioot het verplicht heeft.

*Je moet maar goed beseffen, tongen met een tandloze vrouw is ook een vorm van beffen!

*Een homo komt bij de tandarts. Tandarts: 'Is het om te trekken?' Homo: 'Ik heb liever dat je eerst kijkt naar mijn tanden.'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten