zondag 2 september 2012

Grappige teksten


Een aantal korte leuke teksten en grappen.

*Ik denk dat de enigste reden dat daklozen zo arm zijn, is omdat ze altijd vragen om kleingeld.

*Mannen zijn bevriend omdat ze van dezelfde dingen houden. Vrouwen zijn met elkaar bevriend omdat ze dezelfde dingen haten.

*Vrouw bij slager: Heeft u ook een runderworst? Slager: "Ik vraag toch ook niet of u een koeienkut heeft?!"

*Rij-instructeur tegen een oud dametje: "Rijdt u maar wat harder mevrouw, anders krijgen we straks nog een parkeerbon!"

*Mijn moeder denkt dat LOL 'Lots Of Love' betekent. Gister stuurde ze me een smsje: "Je konijn is dood, LOL"

*Man uit Amsterdam: ik ben een Amsterdammer! Man uit Hamburg: ich bin ein Hamburger!

*waarom komen homo's uit de kast? je ziet er geen flikker

*Een vrijgezel een single voor zijn verjaardag geven, is nooit grappig

*Er zijn 3 soorten mensen. Mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.

*Wat staat er op het graf van een telefoniste? ...Opgehangen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten