zondag 2 september 2012

Grappige teksten


Een aantal korte leuke teksten en grappen.

*Als je klein bent komen de enge geluiden van onder je bed. Als je groot bent komen ze van onder je motorkap.

*ik ben een feestroker, en ik beschouw elke dag als een nieuw feest

*Hoi ik ben Tarzan, wil je aan mijn liaan slingeren?

*Leuk dat een auto zichzelf parkeert... Ik heb liever dat ie voor zijn eigen benzine betaald!

*Met een gezicht als dat van jou deed ik mijn ouders onmiddellijk een proces aan!

*Ik wil slapend sterven net als mijn opa, niet gillend en tierend als de passagiers in zijn bus.

*Smsje: Ik ben er binnen 5 minuten. Zo niet lees het dan nog eens!

*Zoek je ''Problemen''?.. Kijk even op Google, die vindt er 72.600.000!

*Onthoudt: Het bier bij de buren is altijd koeler, hoge glazen vangen veel bier en op tijd met een krat bier in huis te vallen!

*We leven in een wereld waar het verliezen van je iPhone erger is dan het verliezen van je maagdelijkheid...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten