dinsdag 10 april 2012

Grappen 10 april 2012

Een aantal korte leuke teksten en grappen.

*Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest...

*Drinken halveert je leven, maar je ziet dubbel zo veel!

*Ik ben in vorm... rond is toch ook een vorm?

*Hoe kun je zien dat een dom blondje je een e-mail gestuurd heeft? ...Er zit een laptop in je brievenbus.

*Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen die je in je eentje niet zou hebben.

*Leraar: "Hou eens op met dat geklik met jullie pennen!" Klas: *klik* *klik* *klik* *klik* *klik* *klik*

*W.T.F., waarom ga je me afsnauwen ? weet je wel wie ik ben hea ?? de zoon van me vader!

*Als het niet gaat zoals het moet , dan moet het maar zoals het gaat

*Iedereen klaagt over het weer, maar niemand doet er iets aan.

*Ik ben nog nooit zo oud geweest als vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten