zondag 15 april 2012

Grappen 15 april 2012

Een aantal korte leuke teksten en grappen.

*Zitten 2 houten planken in een club. Vraagt de een aan de ander: wanneer worden we geschuurd?

*''Hallo :)'' - ''Jow'' - ''Alles goed?'' - ''Jmj?'' - '"ja goed hoor" - Mooiiizoowww - ''KAN JE OOK NORMAAL PRATEN!?''

*Wat drink je bij de Chinees dat erg zwaar op de maag ligt? Spa Lood.

*Lerares: Wat wil je later worden? Anne: Fotomodel. Lerares: En als je nou heel lelijk bent? Anne:Dan word ik lerares!

*Er zijn maar 2 soorten mensen in de wereld die de waarheid vertellen: Kleine kinderen en dronken mensen.

*Dat rare moment dat een jongen grotere tieten heeft dan een meisje..

*Leerkracht is eigenlijk een veel te sterk woord voor een onderwijzer!

*Lieve mobiel, ik gooi met je, ik schreeuw tegen je, ik raak je kwijt... Maar vergeet niet dat ik niet zonder je kan!

*Hoe duur is zo'n BH? "Hoezo?" ...Ik wil je borsten wel gratis de hele avond vasthouden hoor!

*Druk druk druk.. Ik kan school er bijna niet meer bij hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten