woensdag 25 april 2012

Grappen 25 april 2012

Een aantal korte leuke teksten en grappen.

*Mario is een zwerver, hij loopt in riolen en steelt graag muntjes!

*Er lopen 25 dikke vrouwen onder 1 paraplu. Toch worden ze niet nat, hoe kan dat? ... Het regent niet!

*Kijken naar je schoolboek en denken "Toch zonde van die boom."

*Wat moet een vrouw het eerst uittrekken om haar man in bed te krijgen? ...De stekker van de TV.

*Beste Apple, mijn iPod doet het niet meer. Ik druk steeds op de home knop maar ik ben nog steeds op school!

*Wat is het verschil tussen een strijkplank en een dom blondje? Bij de strijkplank gaan de benen moeilijker uit elkaar!

*"mijn pa is opgepakt vanwege zijn geloof" "Hoezo?" "hij geloofde dat hij geen belasting hoefde te betalen!'

*Er is een seriemoordenaar in huis* Normale mensen; 'Ren voor je leven!' Mensen in films; 'Laten we hem zoeken!'

*Leraar: ''Ik hou niet van beterweters in mijn klas!'' Leerling: ''Betweters, meneer!''

*Een belg komt in Amerika. Een man van de FBI doet zijn jas open en zegt: "FBI!!!" De belg doet zijn jas open en zegt: "C&A!!!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten