vrijdag 20 april 2012

Grappen 20 april 2012

Een aantal korte leuke teksten en grappen.

*Leraren zijn net hoeren, ze naaien je en ze krijgen er betaald voor!

*Waarom maken mannen zo moeilijk oogcontact? Borsten hebben geen ogen!

*Hij: Heb jij met andere mannen geslapen? Zij: Ik heb alleen geslapen met jou schat, bij alle anderen was ik wakker!

*Wat is het verschil tussen Kim Holland en de Titanic? Bij de Titanic wisten ze precies hoeveel mensen erop zaten!

*Een succesvolle man is iemand die meer geld verdient dan zijn vrouw kan uitgeven!

*Naar McDonalds gaan voor een salade is net zoiets als naar de wallen gaan voor een knuffel!

*Geen horrorfilm is enger dan als er dit op je mobiel staat: 3 gemiste oproepen van je zus, 1 van je vader en 25 van je moeder.

*Ik moet nog steeds het hele alfabet zingen, om erachter te komen welke letter voor een andere letter komt...

*Mijn vrouw zegt dat ik geobsedeerd ben door Scrabble... Geobsedeerd: 11 punten.

*Fokker heeft een vliegtuig dat kan landen in de modder. Het toestel heet "Modder Fokker".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten