woensdag 11 april 2012

Grappen 11 april 2012

Een aantal korte leuke teksten en grappen.

*Piet tweet. Riet niet. Riet retweet Piets tweet.

*Pa:hallo zoon ik heb nu ook facebook. Zoon: WTF!! Pa: wat betekent dat? Zoon: welcome to facebook

*Overvaller: ''Wat is je pincode!'' Dom blondje: ''Mijn pincode is 4444, maar in welke volgorde zeg ik lekker niet!''

*Brandalarm: Groep 3: WAT MOETEN WE DOEN?! Groep 8: ik hoop dat alles affikt! MBO: gooi er wat benzine over!

*geen nacht is zo donker of er volgt weer een morgen....

*Mijn vrouw gaf een tip: "Ik wil 'n nieuwe en hij moet van 0 naar 100 gaan in 3 seconden." Ik kocht een weegschaal. Toen was er dus ruzie!
*Stond in mailtje: "If you are having trouble viewing this email then please click here". Dus ik klik, kom ik op de website van Hans Anders!

*Wat is het verschil tussen een bowlingbal en mijn vriendin? Een bowlingbal begint niet te kreunen wanneer je er een vinger insteekt.

*Het toppunt van SM: De zweep aan de muur bevestigen en daarna je vrouw er tegen aan smijten!

*M'n ouders zeiden dat ik minder tv moest kijken, en meer moest lezen, dus ik zet de ondertiteling aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten