zondag 15 april 2012

Grappen 15 april 2012

Een aantal korte leuke teksten en grappen.

*Waarom geven ze in Egypte nooit rijles en seksuele voorlichting tegelijk?.. Dat kunnen de kamelen niet aan!

*Gisteren was een erg slechte dag. Eerst werd mijn vriendin overreden door een bus en toen ben ik ook nog eens ontslagen als buschauffeur..

*Ik heb nog nooit op een grafsteen zien staan: Gestorven omdat hij/zij een kettingmail niet doorstuurde...

*"I love the way you lie!" Zei de vriendin van Pinokkio terwijl ze op zijn gezicht zat.

*Het was een kloteweek: auto kapot,vrouw weg,huis afgebrand,werk verloren.. Het enige positieve was mijn aidstest!

*'Het enige wat we doen is ruzie maken.' zei mijn vrouw. 'Laten we vanaf nu de zelfde taal spreken, oke?' Ik: 'Knorrr knorrr...'

*Een kleine spellingsfout: "He shot three times and now he's dad."

*De 3 meest voorkomende leugens op het Internet: 1) Ik heb de Algemene Voorwaarden gelezen 2) Status: Offline 3) Ik ben 18 jaar of ouder

**Muziekles* *Leraar wordt boos omdat je iets fout doet* Leerling: "WIE DENK JE DAT IK BEN BITCH, FUCKING MOZART OFZO?"

*Sommige mensen verdienen echt een knuffel ... Om hun nek ... Met een touw ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten