maandag 30 april 2012

Grappen 30 april 2012

Een aantal korte leuke teksten en grappen.

*Als je ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken!

*Wiskunde: De enige plek waar iemand 200 watermeloenen kan kopen zonder dat het raar is...

*Vrouwen moet je niet al te letterlijk nemen, figuurlijk zijn ze juist het mooist!

*Er rijdt een spookrijder op de A28... Hoezo één?... ik zie er wel 100!

*Wil je met mij naar bed of wil je er nog een nachtje bij mij over slapen?

*Als alle mannen hetzelfde zijn. Waarom doen vrouwen er dan zo lang over om er één uit te kiezen?

*Vrouwen moet je niet al te letterlijk nemen, figuurlijk zijn ze juist het mooist!

*Vrouwen letten op detail, mannen op de taille.

*Wat spongebob kan is echt knap... hij kan vuur maken onder water!

*Waarom nam je niet op toen ik je belde? ..."Omdat ik helemaal los ging op mijn nieuwe ringtone!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten