zaterdag 21 januari 2012

21 januari 2012

Een aantal korte leuke teksten en grappen.


*de hel in met het koude weer

*meisje, doe maar rustig, beter een gat in je panty, dan een panty in je gat

*he bolle, waarom zou je holle, als je ook kunt rolle?

*okee, het is dus om dood te gaan buiten, ik ga een winterslaap houden!

*zo boos zijn, dat je gewoon niet uit je woorden komt

*Zoon: Vader, wat betekend gay? Vader: Dat je gelukkig bent. Zoon: Ben jij gay? Vader: Nee zoon, ik ben met je moeder getrouwd.

*school, het ligt eem niet aan jouw, maar aan mij, we moeten elkaar voorlopig eerst maar niet even zien...

*komt er een vrouw bij de kassa met dieet spul, vervolgens komen er 5 zakken chips, 3 chocolade repen en een paar zakken nootjes

*jij noemt me egoistisch ik noem me zelf ''zelfverzekerd''

*morgen nog even overleven, en het is weer tijd om te leven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten