zaterdag 21 januari 2012

Bouw Admiraal Nelsons HMS Victory 21 januari 2012

Ik heb nu reeds een groot deel van de zendingen binnen. Ik bouw deze via DeAgostini. Daarbij heb ik ervaring in de modelbouw. Het is een serie tijdschriften over de schepen en een bouwbeschrijving in één. Door drukte nog niet met de bouw begonnen.

Daarbij lees ik mijn nu nog verder in over de HMS Victory. Daarbij op forums als dezedezedeze en deze. Het zal ook nog even duren. Tevens ook weer eens een reden om een paar scheepvaartmuseums te bezoeken.

De DeAgostini serie bestaat uit 120 delen. Dus de bouw zal twee tot drie jaar inbeslag nemen.

Link naar de site van DeAgostini Admiraal Nelson.

1 opmerking:

  1. Leuk dat dit gedeeld ga worden. Was al bang dat het vullen van deze blog de einigste hobby van u was.

    BeantwoordenVerwijderen