zondag 22 januari 2012

22 januari 2012

Ik snap de wereld niet meer.

copyright (c) TLG
Hier snap ik niks van. Waarom mag staatssecretaris Bleker en zijn vriendin Barbara Rijlaarsdam niet samen naar Berlijn. Het is een dienstreis naar een agrarische beurs. Wat als ze getrouwd waren. Waren er dan ook vragen over het feit dat zij is mee gereisd.

Dat Mark Rutte en Maxim Verhagen zich laten dwingen door de publieke media. Hiermee tonen ze dat ze ongeschikt zijn. Zouden er ook vragen zijn als Maxim Verhagen met zijn vrouw dezelfde reis hadden gemaakt. Zou er de zelfde ophef over zijn.

Ze vergeten dat ze journaliste is en zelf voor accreditatie bij dergelijk beurzen kan zorgen. Zeker nu ze op de afdeling economie zit. Zoals eerder  gezegd heb geen probleem met de relatie. De leeftijd heb ik ook geen probleem mee wanneer ze gelijke interesse hebben. Mijn probleem is dat zij werkt als journaliste. De combinatie journaliste en politicus vindt ik niet echt kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten