woensdag 11 januari 2012

7 januari 2012

Een aantal korte leuke teksten en grappen.

* mijn moeder wil altijd weten hoe het op school is gegaan, mijn standaard antwoord is ''goed hoor''.

* sinterklaas kapoentje, mag ik een miljoentje, stort maar op mijn rekening, dan maak ik voor u een mooie tekening

* moeder; we kunnen eten! ik; kom er zo aan. Moeder; we eten pizza! ik; oke ik kom nu!

* mannen later vrouwen altijd voor, dat doen ze alleen om naar hun kont te kunnen kijken

* alles was deze week negatief, behalve mijn aids test, die was positief...

* wie is het beleefst in huis? de deurkruk, die geeft iedereen een hand

* drink met maten, niet alleen

* het leven moet je als een neus zien, haal er uit wat er in zit

* beter een blauwtje lopen'' dan een groentje blijven

* komt een beer bij de bakker, hij besteld een brood, waarop de bakker vraagt: bruin of wit? Beer:maakt niet uit ben tog op de scooter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten