zondag 11 november 2012

Een aantal leuke teksten en grappen.


*Ik stond laatst op een gehandicaptenplek. Roept een agent: He, wat is je handicap? Dus ik zeg: Gilles de la tourette, lul!

*Mannen zijn de beste koks, want met twee moeren, een worst en een beetje melk kan hij een meisjes maag gedurende 9 maanden vullen!

*Leraar: ''Je mobiel gaat af..'' Jij: ''Ja, dat doen mobieltjes wel vaker..''

*Als het niet de bedoeling is om 's avonds snacks te eten... Waarom zit er dan een lampje in de koelkast?

*Vreemd, op huwelijk rijmen alleen de woorden gruwelijk en afschuwelijk...

*Als op de doos staat: makkelijk te openen, dan eindig ik met een schaar, hamer, zwaard, en een pistool. En dan is het nog dicht.

*"Mam, mag i..." - "Vraag het je vader maar." "Pap, mag i..." "Vraag het je moeder maar." WTF?!

*Altijd als mensen zeggen "Ja ik moet mijn lichaam nog trainen voor de zomer." denk ik, ja maar wat ga je aan die kop doen dan?

*Belgische wetenschappers hebben wat ontdekt. Ze zijn er achter gekomen dat de weduwe gemiddeld langer leeft dan de echtgenoot.

*in een winkel* Vriend: ''Wat doe jij hier?'' Ik: ''Umh, ja op leeuwen jagen..."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten