donderdag 8 november 2012

Een aantal leuke teksten en grappen.


*Politie: "Toen ik U uit die bocht zag komen, dacht ik: Minstens zestig." Vrouw op motor: "Ja, ik lijk ouder met mijn helm op!"

*Spongebob heeft gaten en Patrick punten... Ben ik de enige die denkt dat Spongebob en Patrick homo zijn?!

*Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden!

*Volgens mij werd er net een Chinees overvallen.. Ik hoorde 'babi Pang Pang!'

*Het is niet dat ik je haat... maar als je een schildpad was, had ik je je op je rug gelegd!

*Jezus veranderende water in wijn.. Ik heb eens mijn hele studiefinanciering in bier veranderd. Zo, nu jij weer vriend Jezus!

*Klant tegen ober: ''een kopje koffie zonder melk'' Ober: ''de melk is op, meneer. Mag het ook een kopje koffie zonder slagroom zijn?

*Toch wel raar dat ze weten dat de wereld vergaat in 2012, aangezien ze amper het weer van morgen goed kunnen voorspellen...

*Je doet me denken aan mijn chinese vriend "Ug Lee"

*Iemand zou een wekker moeten uitvinden die je automatisch ziek meldt als je 3x op SNOOZE hebt gedrukt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten