maandag 20 februari 2012

Grappige foto's

In mijn archief op een paar oude floppy disks een grote collectie grappige foto's gevonden. Deze zullen de komende tijd hier op www.newscollector1.blogspot.com verschijnen. Deze zijn ooit op het world wide web oftewel internet gevonden.

Ik heb geen idee hoeveel het er zullen zijn. Dit zal de toekomst uitwijzen. Ik heb nu een floppy disk driver extern gemaakt. Door deze ontdekking kom ik er ook achter hoelang ik al een blog had.

Niet alle afbeeldingen zullen hier verschijnen. De kwaliteit is van sommige afbeeldingen slecht. Sommige zijn zelfs beschadigd. Weer niet hoelang ik de floppy disks niet gebruikt heb.

Doordat een deel hersteld moet worden. Is het niet bekend hoelang het duurt om alles hier te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten