maandag 20 februari 2012

20 februari 2012

Een aantal korte leuke teksten en grappen.

*Mag ik je foto? Ik spaar natuurrampen.

*ik drink rook en scheld niet! GODSAMME mijn peuk viel in mijn bier.

*Zelfmoord, dat is het laatste wat ik zou doen!

*Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

*Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk.

*Mooie ogen,lekker lijf, lieve krullen. Nu genoeg over mij hoe gaat het met jou?

*Ik hou van de zee, Ik hou van de rotsen, maar als ik jou zie moet ik kotsen.

*Lul niet over je fiets, wij fietsen toch ook niet over je lul !!!

*hoe overleef je een ramp? kan je aan mij vragen heb er al genoeg meegemaakt, wat zijn mensen soms lelijk...

*joop komt thuis, wil zijn vrouw verassen en kleed zich beneden uit, dan komt er een man; je moet snel haar man is bijna thuis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten