vrijdag 24 februari 2012

24 februari 2012

Een aantal korte leuke teksten en grappen. 


*Kind: ''Mijn vader is beroemd schilder, miljoenen mensen zien zijn werk!''. ''Schildert hij modern?''.''Nee, verkeersborden''.

*Zeggen "ik ga" ... 30% - omdat ik echt moet gaan 70% - omdat ik geen zin heb om met je te praten

*Ik wil graag ff de ING mobiel bankieren app uitproberen. Wil iemand ff geld overmaken?

*Weet je het verschil tussen lego en tieten? Nee? Mag ik dan met jouw lego spelen?

*waarom klimt een dom blondje vrijdag's door het raam? Het weekend staat voor de deur.

*er zijn bordjes van; zachte berm, weet je waarom er geen bordjes ''harde berm'' zijn? Die krijgen ze daar niet in de grond.

*Dokter tegen patiënt: "Als u nog twee jaar doorgaat met dit ongezonde leven bent u binnen een maand dood."

*er zijn 2 domme blondjes verdronken, ze probeerden hun waterfiets op de standaard te zetten.

*Mijn vrouw was gisteren zo woedend dat ze weigerde voor mij eten te maken. Maar ik wachtte kalm af tot zij kookte van woede.

*Je hebt 3 soorten mensen. Mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.

*Ben ik eindelijk van mijn jeugdpuistjes af, krijg ik rimpels!

*Love is in the air, jammer genoeg kan ik niet vliegen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten