dinsdag 28 februari 2012

28 februari 2012

Een aantal korte leuke teksten en grappen. 


*geen spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan alleen van de dingen die je niet hebt gedaan.


*Ik zeg niet dat je kind lelijk is, ik zeg alleen dat hij niet bang hoeft te zijn voor pedofielen...


*Drie mannen lopen in een spookhuis. Dan horen ze iets: 'Als ik je heb, eet ik je op! Als ik je heb, eet ik je op! Twee mannen worden bang en rennen weg. De derde blijft. Hij doet zijn zaklamp aan, en ziet een kabouter met een vinger in zijn neus.


*mama, ik ben nu 14, mag ik nu een BH? moeder; nee jantje!


*Een beste vriend, die aanvoeld als een broer of beste vriendin die aanvuld als zus.


*meester: er zijn 50 mensen, je trekt er 40 van af, wat heb je dan? Jantje: Een lamme arm!


*Een smartphone heeft voor elkaar gekregen waar generaties vrouwen niet in zijn geslaagd: Mannen gaan eindelijk zittend plassen!


*Wat hebben vloeken en seks met je zusje gemeen? Het is niet handig om het voor de neus van je ouders te doen!


*Wist je dat vrouwen na het eten van een stukje kaas meer zin in seks krijgen?


*Tien jaar lang huilde ik mezelf elke avond in slaap. Totdat ik erachter kwam dat mijn bitch mijn kussen had gevuld met uien...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten