woensdag 22 februari 2012

Nieuw idee boven gehaald 22 februari 2012

Nieuw idee boven gehaald

door smulpaapje.nl ben ik een idee gaan boven halen. Dit idee ligt al een paar jaar min of meer in een lade. Nu toch eens naar het idee gaan kijken of er iets mee aan te vangen is.

Natuurlijk ook al mijn informatie door lezen die ik tot nu toe verzamelt heb. Daarbij ook kijken of ik op een redelijk makkelijk wijze deze informatie op een kwaliteit niveau kan vergroten. Daarbij zal de informatie voor minstens een jaar voldoende moeten zijn.

Indien er een goede basis is om dit plan te starten zal ik het niet na laten. Dit plan zal mogelijk pas in april-mei echt uit zijn startblokken gaan. Wanneer de basis groter is en gelijk startbaar is dan natuurlijk eerder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten