vrijdag 24 februari 2012

Fouten informatie verspreiding door royalty journalisten 24 februari 2012

Afgelopen week me dood geërgerd aan de dames en heren royalty journalisten. Compleet foute medische uitspraken doen. Het leken wel kleuters die de klok hadden horen luiden. Dit kwam ook door de Koninklijke familie en RVD. Ze hadden beter het ziekenhuis de medische bulletins laten verzorgen.

Schedelbasisfractuur, schedel fractuur en dergelijk die er niet zijn volgens het medisch team deze middag bij de persconferentie. Prins gereanimeerd terwijl er begin deze week gezegd is van niet.

Dan nog zeggen dat de informatie verspreid door dokter Tulleken fout is. Deze man heeft niet meer en niet minder gezegd geen schedelbasisfractuur en geen uitstulpingen aan de hersens. Dit werd door de dames en heren journalisten daarvoor anders verteld. Maar bon ze willen niet toegeven dat ze fouten maken de dames en heren royalty journalisten.

Ik heb het niet over de schending van de privacy en medisch geheim. Dat is een ander verhaal, waar ik mij hier ook niet over uitlaat.

Daarbij maken de dames en heren journalisten vandaag collectief de volgende blunder en echt collectief. Ik heb het nog geen journalist goed horen zeggen in Nederland. Er is gisteren een MRT scan gemaakt wat een magnetresonanztomographie (afgekort MRT) is.

Terwijl er ook enkele andere scans gemaakt zijn begin deze week en het vorige weekend. Er zijn scans die activiteit meten en die schade opsporen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten